vrijdag 18 januari 2013

Review L'Oreal slik and gloss

Hallo,

bij deze een review van de l'Oreal silk and gloss, ik heb het gekocht bij de kruitvat en je kan het bij nog veel meer drogisten krijgen.

Ik ben er heel erg tevreden over. Ik gebruik het niet waarvoor het eigenlijk bedoeld is (je haar te beschermen met het stijlen en krullen enz.) maar ik gebruik het oa als mousse.
Daarvoor werkt het super goed! Ik heb snel nogal statisch en klittent haar, en met dit spul, waarvan ik niet veel nodig heb, heb ik bijna geen klittend haar meer en is het de hele dag anti-statisch.

Ik vind het design van het flesje ook best leuk! Ik ben gek op roze, dus dit is helemaal mijn kleur!
Nou ik ben er echt dik tevreden over! Het spul was eruit komt is vloeibaar, en je haar wordt er bij dagelijks gebruik wel best snel vet van, maar dat is bij een mousse net zo, misschien wel erger!
Hij was vrij duur, alleen de precieze prijs weet ik niet meer tussen de 5 en de 7 euro.

xx Loes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten