zaterdag 26 januari 2013

lipgloss action, max transparante lipglos. 0.62

hallo,

bij deze een review van de lipgloss (transparant) van de action, merk Max dus. Hij was 0.62 euro en is super lekker!
Ik persoonlijk had verwacht dat ik of een mond vol  "lijm"kreeg, van die vieze plakkerig lipgloss, maar dit is zeker niet waar! Ik denk dat dit tot nu toe de beste transparante lipgloss is die ik heb gekocht. Ik ben er helemaal fan van degene met meloen! als je hem opdoet en je krijgt hem perongeluk in je mond dat is geen probleem! Hij smaakt en ruikt naar meloen! Wauw!!
 Het geeft een mooie glans en trekt in je lippen. En je voelt hem gewoon ook nog zitten, ideaal! Ben er zo blij mee! Ik heb de vanille en de water meloen en ben er heel blij mee! een echte aanrader!!
 Als je naar de action gaat moet je ze sowieso meenemen, anders ben je gek...!!


xx suus en loes 

ps. op de foto heeft suus de lipgloss op! Je kan ook echt zien dat hij super werkt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten