zaterdag 26 januari 2013

Nivea lipgloss, 1.29. Smaak is mango.

hallo,

bij deze een review over de nivea lipgloss van 1.29 met de smaak mango!
Hij ziet er niet uit als een mango, had een framboos/aardbei verwacht, maar hij ruikt wel echt lekker naar mango/tropisch! Tis een mango butter balm... achtig iets... het is met spf, dus altijd goed! Hij is lekker zacht en ik vond het wel bijzonder dat ze nivea hebben. hij was in de aanbieding bij de big bazar en dacht dit wil ik ook wel eens proberen. maar heb hem toch van de action... De action is de enige (in NL) die nivea make-up in het vaste assortiment heeft.
Hij plakt een beetje (maar dat is lipgloss eigen) hij trekt lekker in en ruikt heerlijk en voelt lekker zacht. En het helpt tegen me velletjes en gebroken lippen. Het geeft een mooie kleur, niet echt uitgesproken maar wel een natuurlijke rood/roze kleur. En glanst mooi. Mijn lippen lijken er ook voller door. Hij was ook totaal niet duur dus lekker budget proof. Hij heeft een fijn dopje! zo'n lippendopje (schuin afgesneden) het is een klein tubetje wat je makkelijk meeneeemt. Denk dat hij standaard in mijn tas gaat. 

bij deze foto heeft suus ook de lipgloss op:D

xx suus en loes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten