maandag 28 januari 2013

Favorieten producten

Hallo,

Iedereen heeft ze wel ; je favoriete pruducten, hierbij die van mij.
Ze zijn allemaal budget en uit de winkel en ook geen le.
als je een foto van het product wilt zien plaats dan een reactie !

1.
essence I <3 extreem mascara
het is 2,79 en dus niet duur ! hij heeft een extra groot borsteltje voor veel volume en lengte.het is mijn favoriete mascara omdat hij veel en snel volume geeft en zo hoef ik niet meer dan 2 minuten aan mijn mascara te werken en heb ik mooie en grote wimpers
te koop bij o.a de kruitvat !


2.
max transparante lipgloss action
het is 0,62 euro voor 2 dus geen geld ! het ruikt echt naar de geur die op de verpakking staat , de lipgloss plakt niet en trekt in je lippen daarom is het mijn favoriet
te koop bij de action

3.
Hema coverstick
hij was 2,75 dus ook weer een budget ! ik heb de lichtste kleur (01) hij dekt goed en blijft ook lang zitten je moet hem uitschuiven net als een lipstick maar hij ziet er uit als het hema oogpotlood maar dan dikker.
te koop bij de hema

4.
essence sunclub pallete
kleur 02 long beach. het was 2,99 voor 8 kleurtjes met een pons/blend stokje erbij. de kleuren zijn mooi gepigmenteerd en sommige hebben ook shimmery er zitten ook 2 kleuren bij die je als highlighter kan gebuiken. het is mijn favoriet omdat de kleuren mooi en zoals je al leest gevarieerd zijn !
te koop bij o.a de kruitvat

5 & 6.
2 lakjes van de essence
109 off to miami en 106 free hugs
ze zijn 1,69
het zijn een beetje nicki minaj stijl lakjes zeker 106 !
ze dekken mooi met 2 laagjes en het nieuwe potje + kwastje is ook super mooi en fijn.
te koop bij o.a kruitvat


xxxxxxxx
suus









Geen opmerkingen:

Een reactie posten